a tak šiel čas ... /S/

Ahojte lásky krásky.
Po dlhej pauze od písania, sa Vám opäť hlásim s novým update-om môjho života.
V podstate je všetko po starom, ale zároveň je všetko inak.
Od augusta, ako ste si mohli všimnúť na mojom instagrame, som znova Košičanka.
Konečne ! yes ! SOM DOMA ! a cítim sa skvelo.
Po všetkých rokoch cestovania od mojich 16 rokov som sa konečne vrátila !
Môžem smelo povedať.. Všetky cesty vedú domov, neviem aký debil vymyslel že do Ríma.
Či som stále v McDonalde ? Jasné že som, kde by len už mňa inde potrebovali, aj ked' som zmenila prevádzku a začala od začiatku, každopádne, kto nečítal môj článok "dievča z McDonald's" prikladám link aby ste boli v obraze, chápete. (https://petruskovie.blogspot.com/2017/07/dievca-z-mcdonalds.html)
Kde pokračovať, okrem práce a staro-nového domova som stále nezadaná.. to mi asi ostane na furt :D
A.. Už viem čo som nepovedala ! o mesiac budem oslavovať jubilejnú dvacinu.
A aby som nezabudla, začala som sa viac venovať kozmetike ako takej, BIO, neBIO, atd'.
Momentálne pre Vás testujem 4 nové značky a už čoskoro sa dozviete výsledky môjho pár mesačného výskumu. V rámci tohto testovania, k príležitosti toho že sme mali nedávno halloween, mi napadlo vyskúšať pre Vás aj nedioptrické šošovky ! Viem, viem. "ZUZKA HALO, je december, trocha neskoro nie ?" šak ale do budúceho roka už máte o šošovky postarané, a hlavne šošovky nemusíte mať len na halloween. Tak isto sú šošovky aj na rok, takže žiadna starosť že budú staré ! Nikdy ste netúžili po očiach inej farby ?
Čo sa mňa týka, milujem svoje hnedé oči, no prišlo obdobie skúšania noviniek, asi to bude tou 20-tkou ktorá sa neúprosne blíži, je to ok? nové vlasy, nový šatník, nový hudobný a filmový vkus.. nové oči ! (??) .. Tak som sa dostala k hľadaniu na nete. Zistila som že ich je veľmi veľa, tak som sa začala rozhodovať podľa ceny a recenzií, čo úprimne robíme všetci. NO. A tak som sa dostala k https://www.crazystore.sk. O skvelej cene, rýchlom dodaní, kvalite a veľkom výbere sa ani nemusíme baviť. Vyskúšala som od nich zelené a modré ne-dioptrické šošovky .. (majú aj dioptrické) . Dole Vám prikladám aj fotky očí, no ja som skutočne spokojná !
Aby ste si nemysleli že hovorím len tak do vetra o kvalite, šošovky som týždeň testovala.
Tie šošovky so mnou boli na koncerte drišľaku, no chápete ? Moje šošovky videli žijúce slovenské legendy ! A hlavne som ich videla ja ! a veľmi dobre ! Dokonca som aj zabudla že mám niečo v oku.
Čo sa týka aplikácie, nebojte sa, ja som úplne antitalent na "dávanie si hocičoho do oka" a šlo mi to veľmi jednoducho, tak isto aj ich vyberanie. Všetky potrebné info ako sa o ne starať atď nájdete bud' na nete alebo ked' si objednáte šošovky. Samozrejme Vám radím si k tomu tak isto dokúpiť roztok alebo aj aplikátor na šošovku no ja som to zvládla úplne v pohode aj bez neho.
Toľko k odporúčaniam.
Čo som Vám ešte nespomenula ?
Už viem! Začala som sa (viac) venovať grafike a ako mi to ide môžete zhodnotiť na mojom ig @petruskovie kde nájdete aj moje ilustrované postavičky, a ak máš záujem o vlastnú, stačí napísať do directu :).
Teraz ma už ospravedlňte, pes mi rozkúsol kábel od macbooku, musím sa mu ísť venovať, očividne si žiada pozornosť. Určite budem na instagram pridávať fotky aj s modrými šošovkami už onedlho, tak nezabúdajte sledovať túto sociálnu sieť :)
Prajem Vám krásny deň, noc alebo čokoľvek vaša myseľ práve prežíva, onedlho sa vidíme s novými článkami ako tu tak aj na instagrame,
PA-PA lásky.











Komentáre

Obľúbené príspevky