XSC Dirt Contest !

28/8/15 sa na vychodze uskutočnel dzalši kontest pod vedzenim Romana Pichnarčíka aka Pichiho. (CINESHINE video production ) Celá akcia prebiehala skvelo, ak nerátam to že Andreas Fiore, 18 ročný pro rider zo SL nemá rád fotografov, a hneď v prvom kole kvalifikačnej jazdy hodil po mne a mojom foťáku BMX. Falošné vety ako “ Zuzka si v poriadku ? nechcel som, prepáč “ boli mojou cenou útechy no aj napriek tomu som to zabalila a odstúpila od červenej pásky dosť ďaleko. Nič sa mi samozrejme nestalo, a Andreasovi taktiež, ten má tuším kosti z gumy. Akcia pokračovala ďalej v sprievode skvelého davu a oto lepších bikerov. K dostaniu boli aj tričká XSC contestu ktoré mám doma tiež ( je to úžasná spomienka a pyžamko zároveň ) tieto tričká moc ľúbim .. Za čo som vďačná je že sme mali skvelé počasie čo sa samozrejme odzrkadlilo na fotkách a videu z akcie. Som šťastná že sa akcie zúčastnili aj mladý rideri, ako napríklad Robin Boško, 14 ročný rider zo SL ( na prvej fotke ) ..Na záver chcem poďakovať organizátorom, sponzorom, celému XSC team a všetkým riderom ktorý sa zúčastnili aj nezúčastnili kvalifikácie alebo best trick-u. Ste skvelý rideri, len tak ďalej ! :) Teším sa na ďalšiu podobnú akciu v tejto zostave ! :) 


VÝSLEDKYBMX
1. Erik Krotký
2. Andreas Fiore
3. Patrik MolnárBMX Best Trick
Robin Boško – Backflip X-Up
(Padli pokusy o backflip double tailwhip a frontflip barspin od Andreasa Fiore a Patrika Molnára, no bez úspechu)MTB
1. Pawel Stachak
2. Sebastian Koczara
3. Patrik GažoMTB Best Trick
Pawel Stachak – Backflip bar bar bar


video z akcie nájdeš tu :
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=8LxbsSk9vjk


Komentáre

Obľúbené príspevky