Denník z ciest RICCIONE

13/7/15, 2 dni po rdc 2 sme sa z Prešova presunuli autobus spolu s Lukášom (najlepší kamarát) do Talianska na neplánovanú dovolenku. Musím povedať, že prvý krát som skúsila bývanie v stane. Myslím, že to bolo fájn ale hlavne to bol boj o prežitie ( ja vs hmyz ) a tak isto nám nehralo do karát slnko, ktoré počas dňa pieklo na náš stan.. cítili sme sa ako stredne prepečené hranolky .. už som len čakala kedy cinkne zvonček a ozve sa milý hlas “ váš stake je už pripravený .. “ Ale nebudeme si hovoriť len negatíva .. jedno obrovské pozitívum bolo že som bola daľeko od všetkých starosti a slušne povedané, hlúpych ludí.. Dovolenku som si naplno užívala do doby, kým neprišiel čas odjazdu. Ďalších 15 hodín v autobuse plný ludí späť na slovensko.. Už len viac ako predstava z tých prepotených ludí hovoriacich si, ako jedli na raňajky paštétu ktorá bola deň po záruke ma desil fakt že sa vraciam do normálneho života.. No nič, nedepkárim ! mala som pred sebou predsa ešte 5 týždňov prázdnin plný ďalších zážitkov .. a kam som sa ešte vybrala sa dozviete v ďalších príspevkoch :) .. Na záver sa chcem poďakovať Lukymu za skvelú dovolenku a spoločnosť ! Bolo to MEGA..





Komentáre

Obľúbené príspevky