Denník z ciest STARA LUBOVNA

Prvého septembra sme si s Lukášom spravili rozlúčku s letom takým štýlom, že sme šli do Starej Ľubovne na výlet. Mali sme v pláne urobiť si nejakú spoznávaciu trasu okolo hradu, ktorou by sme nakoniec prišli až na hrad. Cestu KE - PP - SL už poznám naspamäť a napadlo ma, že by bolo pekné spoznať miesta kam chodím detailnejšie. Skoro ráno sme šli na vlak a na obed sme už boli v SL. Ako prvá vec, kedže s Lukášom sme veľký cestovatelia bola, že sme šli do supermarketu kúpiť vodu a jedlo. Nechápala som že boli také horúčavy. Hneď po nákupe sme sa vybrali po značkách na hrád. Samozrejme že sme skoro cestou zablúdili .. Po nejakom čase sme sa ocitli pri nejakej náboženskej pamiatke, kde sme zakempili a najedli sa. Samozrejme, že sme si spravili pár selfie, akú túru zdolávame ale naozaj to v tých horúčavách nebolo ľahké. Cestou na hrad sme stretli milí pár kráv, s ktorými bola celkom rozumná reč typu “ zostaň na miesto prosím, nehýb sa ty krava .. “ a podobne .. Konečne sme sa dostali na hrad ! teda.. skôr pod neho .. utáborili sme sa až po zdolaní kopca na hrad, spravili pár panorám, zistili že vstup na hrad stojí viac ako sme mali pri sebe, otočili sme sa a šli naspäť .. a tiež uznávam že šaty asi nebol vhodný odev na túru. Ale aspoň mi nebolo tak horúco.. Konečne sme sa dostali na krásnu vlakovú stanicu a nasadli do vláčika.. Lukáš bol taký unavený že zaspal hneď vo Forbasoch, a ja som ako stále s 3% batérie počúvala pesničky.. Jedno z najkrajších ukončení leta. :) 





Komentáre

Obľúbené príspevky