Lenivosť prešťala moje hranice ..

No.. kedže som sa asi tak na mesiac a pol vykašlala na písanie článkov ( ktoré nikoho nezaujímajú..), tak to teraz ide trochu ťažšie, znova sa rozpísať. Klasicky, ako stále, sedím vo vlaku smer Trenčín. Dnes sa môj deň začal ( rovnako ako furt ) budíkom o pol 4 ráno. Musím uznať že ísť spať o 2 ráno keď o chvíľu vstávam asi nebol najlepší z mojich nápadov.. Keď som sa pomocou svojho psa ( ktorý začal štekať tak, že polovica paneláku dostala infarkt ) postavila z postele, utekala som na vlak do Košíc.. a vlastne vôbec neviem načo to píšem lebo ani neviem akú pointu som v tom našla .. No proste celý deň sedím v sku*venom vlakom, bodka, koniec. Ďalšia téma na dnes je prečo som sem nepridala žiaden článok okrem fotoreportov za posledný mesiac a pol .. odpoveď je : Nechcelo sa mi. Tu to tiež končí :D A ešte okrem toho som mala dosť fotení, cestovania, tripov a 2x notebook v oprave.. v priebehu 2 týždnov.. NO .. a tak .. neviem čo písať .. ( 15 min pauza a návšteva reštauračného vozňa .. kurnik nemali palacinky ) Inak, videli ste čo dal Justin Gautreau ? 16 ročný týpek ktorý jazdí ( už ) za cult ? mohol toto ? tailwhip cez toľko schodov ? hlavne tie prvé 2 pokusy ktoré skončili "pekným " crashom .. veľký rešpekt .. kto nevidel video určite to stojí za pozretie ( aby ste vedeli čo nikdy neodjazdíte napríklad z 20 schodov ) ... Ok idem ja písať druhý článok o tripe do Šurian takže dnes čakajte ešte jeden článok .. a zajtra budú vonku fotky z POOL JAMU a AFTER PARTY konečne .. !!! Malá ochutnávka tu.. 










Komentáre

Obľúbené príspevky