King of redhill

Zdravím Vás moji drahý feláčikovia. Ako sa máte ? Žijete ? Prežívate krízu počasia ? Alebo rozchodu ? Noo ja sa mám skvelo. Sedím vo vlaku ( zas ) na ceste do Trenčína a za sebou mám jeden z najkrajších víkendov.Idem Vám teda porozprávať čo som robila kým ste sa vy utápali v seba ľútosti a doma pozerali seriály.Ako som písala na fb stránku, mala som sa zúčastniť akcii v Šuranoch a Skalici, no na poslednú chvílu sa mi zmenil rozvrh a piatok som upaľovala vlakom do Košic a preciťovala sedenie pri záchodoch. Po 5 hodinách cesty plnej optimizmu že meškanie nebude viac ako 2 hodiny a modlieb nech si ku mne neprisadnú rómovia ma Boh a rušňovodič vyslyšali a prišla som do KE. Musím povedať že som spravila veľmi dobre že okrem mikiny som si pribalila vetrovku ktorá je už po sobotnajšej Bike akcii v práčke. Ako som už načala tému sobotnej akcie tak chcem podotknúť že lepšiu akciu som si priať nemohla. Skvelá atmosféra, organizácia ( najlepšia aká mohla byť v podaní Yogi-ho a Jarka B. ) na jednotku, skvelý guláš o ktorý sa postaral Matúš ( Ahoj Matuško ), obsluha za barom ( dik Matuš a Viki ) a samozrejme najviac skvelý rideri a diváci ktorý nás celý deň držali na nohách a vďaka nim sa akcia vydarila. Som neskutočne šťastná že nepadol žiaden veľký crash a záchranári mali deň voľna. Po celom dni sa pri vyhlásení výsledkov, víťaz Red Hillu Matej Lipcsei rozhodol hlavnú cenu darovať Marošovi Sedlákovi, ktorý sa žial 2 dni pred akciou rozsekal na trati a už pár dni leží v nemocnici. Cenu odniesli hned po vyhlásení do nemocnice Marošovi, ktorý prežil určite jeden z najkrajších emočných zážitkov, keď sa mu do izby navalilo 15 ľudí so slovami " Táto cena je pre teba bro ".
Od Mateja Lipcsei-a, víťaza preteku to bolo krásne gesto a určite si ho zapamätáme ako šľachetného ridera, bodaj by boli všetci jazdci taký. Po tomto dojemnom ukončení sa konala skvelá afterka, na ktorej nemohlo chýbať premietanie videii, a ani dážď a zima nás neodradili. Nuž musím povedať že na Červenom brehu sa ešte určite uvidíme. Za akciu veľmi ďakujem v mene všetkých riderov a divákov organizátorom, brigádnikom a pomocnej sile v " kuchyni " ktorý Vám boli nonstop k dispozícii a starali sa o chod akcie, ale určite ďakujeme aj všetkým sponzorom ktorý sa postarali o ceny pre výťazov.
Nezdá sa to ale pripraviť takúto akciu je veľmi ťažké či už po psychickej stránke tak aj po fyzickej takže na koniec chcem povedať veľké Ďakujem brigádnikom, ktorý celé dni strávili upravovaním trate a podobných vecí.
Čo viac dodať ? Snáď len toľko že fotky budú čoskoro ! Červený Breh - Vidíme sa ! 






Komentáre

  1. Článok je fajn, ale víťaz, nie výťaz! Oprav si to :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky