E.L.F Studio & Happyhairshop.sk /S/

Ahojte všetci, baby, chalani vlastne ne .. zas. Šak ale určite už napíšem aj pre chalanov ďalší článok.. neviem napríklad recenziu na lego ale také volačo .. 
no ale dnes zas baby. 

Chcete aj príhodu nejakú ? Tak dobre ( ak ne tak krížik a papa ) .. posledne 2 mesiace, od kedy chodím do práce sa už skoro vôbec nemaľujem, nie je na to čas ani nálada.. preto asi ani nie su fotky na instagrame :D .. no ale od kedy už pracujem, všímam si viac a viac ludí, hlavne ženy zákazničky. 80% z nich sa maľujú aj keď idú iba vyniesť smetí. Maľovanie nie je nič zlé, nevyčítam im to aby ste si nemysli, veď dnes sa maľuje už každá žena .. skôr narážam na to, že veľa z nich sa maľovať nevie. Netuší ako správne použiť korektor alebo koľko maskary si má na oči kydnúť .. No najväčší problem vidím vo výbere odtieňu makeupu. Stretávam rôznych upírov a tiež veľa černočiek. Správny výber make-upu je veľmi doležity baby. Najlahši a aj najlepší spôsob ako vybrať dobre je si makeup odskúšať v drogérii. Ak už budete vedieť aký odtieň sa vám hodí, môžete začať skúšať testovať rôzne značky. Ja som sa pred nedávnom rozhodla vyskúšať značku E.L.F Studio. Z eshop Happyhairshop.sk mi poslali pár produktov na recenziu tak vám tu napíšem krátky komentár ku každému produktu..

1. Rúž v pere - Úplná spokojnosť ! Ja nie som veľký zástanca rúžov, myslím si že mi ruže nepasujú. Pri príležitosti tejto spolupráce som sa rozhodla ale jeden vyskúšať. Zvolila som si "perovú" verziu v odtieni " natural " a výsledok je úžasný ! Milujem tu vôňu a farbu ! Po uschnutí zmatnie a ten finish .. no proste BOMBA !

2. "sviatočná knižka" na každý deň - viem, aké je náročné nájsť cez internet dobre pigmentovanú paletku s očními tieňmi. Bála som sa toho rovnako aj teraz.. no neprávom.. táto sviatočná paletka ktorú ale môžete využiť na každý deň v roku a nie len n sviatku má krásne natural odtiene, krásne sa nanášajú, skvele pigmentované a tiene obsahujú malé trblietky. Ak sa neradi lesknete ako disco guľa ale pritom decentné trblietky znesiete, táto paletka je ako stvorená pre Vás. Knižka dokonca obsahuje zrkadlo, obojstranný aplikátor na tiene a čiernu ceruzku na oči. Má u mňa 10 Z 10 !

3. bronzér - Krásne jemný a priedušný bronzér, ktorý neupcháva póry... Veta ktorú nájdete v popise tohto produktu.. neviem čo k nemu dodať.. len to že je to pravda :) Malé trblietky spôsobujú nádherné oživenie kontúr a zároveň sviežu pleť !
4. multifunkčná farba v tyčinke - túto tyčinku som predovšetkým používala ako lícenku. Neviem čo veľa k nej napísať ale jednu podstatnú info asi dám. Táto tyčinka na mojich lícach zanechala fresh vzhľad a úplne som si ju obľúbila, pigmentácia nie je najsilnejšia ale nejako mi to ani nevadí pretože nechceme predsa vyzerať ako Marfuše alebo disco gule hah
5. hydratačný makeup - Milujem hydratačné makeupy. Je super ked Vám váš make up nevysušuje pokožku a ešte k tomu nevyzeráte ako keby ste na sebe mali kilo omietky. Tento makeup je výhra pre všetky ženy so suchou pokožkou.. NO pre dievčatá ktoré máte akné by som ho neradila. Neublíži vám niako len jedno jeho mínus v tomto prípade je krycia schopnosť. Po jeho nanesení som skôr mala pocit ako keby som si nanášala podkladovú, trochu kryciu bázu. Makeup ma stredne kryciu schopnosť ale odporučila by som ho naozaj len " bezproblémovej" pleti. 






Na záver chcem povedať že so značkou som veľmi spokojná. Jediné čo mi vadilo bolo že krémové produkty boli skôr ako podklad pod makeup - nekryli nedokonalosti, no práve pre neproblemove plete je to najlepšia voľba už len preto že produkty nevyzerajú po nanesení ako omietka ale pekne sa prispôsobia pleti.

Celkovo by som značku E.L.F Studio hodnotila na 2ku, no myslím že by ste si to mali vyskúšať určite sami a posúdiť :) za produkty veľmi ďakujem Happyhairshop-u, a vám prajem množstvo vydarených look-ov.


Komentáre

Obľúbené príspevky