Cestovanie po slovensku

Tak ako každý študent na slovensku, aj ja využívam vlaky zadarmo. Je to určite lepšie ako platiť desiatky EUR na cestu. Aj keď, má to svoje negatíva .. jednou z nich sú preplnené vlaky ktoré mi vadia asi najviac .. no na druhej strane mi to vyhovuje. Stále keď niekam cestujem plným vlakom, mám na to úžasné spomienky.. Stalo sa mi pár krát že som bola natlačená na nejakých ľuďoch, pretože som sa nemala ani kam pohnúť a bola som lenivá kúpiť si miestenku ale ak to vezmem z pozitívnej stránky .. bola som si s tým človekom bližšia ( ironicky smiech ).. Po hodinách konverzácii som zistila že sú to skvelý ľudia, veľakrát s podobou story ako mám ja.. Nie je nič lepšie ako zoznamovanie .. Po týchto “ náhodných spoznaniach “ ma bavilo cestovať ešte viac .. Dodávalo mi to silu, pokoj a chuť spoznávať nové veci, miesta a najme ľudí .. Preto sa nebojte naväzovať nové kontakty aj vo vlaku, myslím že raz vám to môže zlepšiť nielen deň ale aj život ! :)



Komentáre

Obľúbené príspevky