COKUKAS

Nedávno ma oslovila veľmi milá baba z cokukaš teamu ( instagram: @lucia_janosikova ) ohľadom spolupráce. Ja osobne spolupracujem len s firmami, ktoré pre mňa majú nejaký zmysel, robia niečo čo ja osobne uznávam a páči sa mi to. Dodnes mám za sebou maximálne 20 spoluprác a z nich som bola spokojná možno s polovicou. Lenže Cokukaš sledujem už nejakú dobu a podporujem ich v ich vývine. Kto netuší čo sú zač, určite si pozri web http://cokukas.sk/ alebo instagram @cokukas_official. Venujú sa hlavne grafike a majú vlastnú kolekciu tričiek a mikín ktoré si môžeš kúpiť na http://cokukas.sk/shop-homepage.html. Ak miluješ zelené/ú tak ako my, tak si určite objednaj najnovšiu kolekciu ktorú vidíš na fotkách vyššie. Pre mňa je to jedna z najlepších spoluprác aká ma kedy stretla, kedže ich mám veľmi rada, som priam nadšená. Na záver Ďakujem COKUKAŠ za to že podporujú mladých ludí ( šak aj oni sú mladí a pekný ľudia ) a že ma kontaktovali a poslali mi krásny predčasný darček na narodeniny ❤️ 


ps: už aj moja mamina ľúbi zelenú !
ps2: to tričko už nikdy nevyzlečiem.





Komentáre

Obľúbené príspevky