KIGURUMI /S/

Ahojte ! Ako ste si už mohli všimnúť z môjho instagramu, dostala som tieto krásne darčeky od firmy Kigu. Ak náhodou nevieš čo to je, tak si klikni na link uvedení vyššie. Ale tak v skratke, je to pyžamo, overal, kostým.. nazvi to ako len chceš. U mňa slúži ako domáci úbor a pyžamo.Táto firma ako jediná ( pokiaľ viem ) dodáva Kigurumi kostýmy v rôznych variantoch. Kigu kostým je dosť známy v zahraničí a ak si chcel aj ty takéto kigu, jediná možnosť bola ebay. To skončilo. Táto firma rozbehla tak ako slovenskú rovnako aj českú stránku kde si viete kostým kúpiť za cca 50 eur. Kvalita je naozaj úžasná. Som s ním veľmi spokojná a keby môžem, chodím v ňom aj do školy. Ešte že mám felákov ktorí ma držia pri zemi. Záruka overalu je cca 2 roky (pokiaľ nemáš doma nepriateľského pitbulla).Tento eshop ako jediný na SK/CZ garantuje rýchli dovoz, kvalitu a skvelé prevedenie kostýmu.

Na výber máte napríklad jednorožca, ktorého mám ja vo fialovom prevedení, stitcha z Disney rozprávky “ Lilo & Stitch “, dinosaura, zajaca, pandu, mačku, ježka, sovu, koalu, hello kitty, atd..Okrem toho na stránke nájdete aj pršiplášte v tvare zvieratok, batohy do školy, spacáky, čapice a cestovné vankúše. Jeden cestovný vankúš som dostala aj ja v prevedení modrého jednorožca ( neviem čo mám s tými jednorožcami ). Kvalita je naozaj skvelá, určite odporúčam. 
Ďakujem KIGU za tieto krásne darčeky, som naozaj veľmi spokojná. Ak by mi ich neposlali, určite by som si ich kúpila sama.
Prajem Vám krásny pondelok :)

www.kigurumi.sk & www.kigu.cz 





Komentáre

Obľúbené príspevky