Demotivácia ?

" Demotivácia, je najväčšia existujúca forma motivácie.." Tak prostá a pritom pre niekoho ( kto je úplne vymletý ) nepochopiteľná veta.. Padlo pár otázok či podporujem demotiváciu .. nie je to myslené ako Demotivovať niekoho.. ale aj to robím rada ( ale fakt ) .. otázka bola mierená na chalana, ( snáď to neni zamaskovaná nymfomanka ) ktorý tvorý demotivujúce obrázky a nadáva si @demotivacia ( pre prípadné milenie pojmov a tohto človeka ho volajme Pán D .. No .. tu sa dostávame ku polemyzovaniu pojmov ( a to som dúfala že piatok večer nebudem rozmýšľať ) " demotivujúca veta " vs " pravdivá veta " ..  Veľa ľudí v tom hľadá a dúfa že nájde rozdiel.. No popravde ho hľadáš zbytočne .. Demotivácia, je len iné pomenovanie realneho pohľadu na skutočnosť .. Málo ľudí v dnešnej dobe ho má ( ten pohľad :D ) .. Všetci sú moc premotivovaný citátmi z facebooku typu " keď príde ten pravý/á, všetky tie rany sa zahoja ".
Osobne nepoznám veľa ľudí, ktorý si priznajú skutočnosť a vidia ju. Všetci sa veľmi zameriavate na nesprávne veci. .. ALE ! Ja nie som psychológ a nemám potrebu Vám tu hovoriť o Vašom živote, popravde je mi ukradnutý. (Teraz sa na mňa niektorý nahnevajú a budú ma odcudzovať za to, že som povedala ako to reálne je, ako keby Vás môj život strašne trápil ) A presne o tomto hovorím. Myslím. ( áno, ja aj niekedy myslím ) že mám s Pánom D podobné názory na veci.. Neviem čo ste chceli počuť.. či to že je to bezcharakterný zmrd bez štipky citu alebo že na ňho po večeroch myslím ( popravde je piatok večer a ja sedím doma a píšem o ňom .. ale je to len debilná zhoda náhod ). Takže, toľko ku téme, choďte von, pite s rozumom a pokiaľ sa zobudíte v sobotu u seba doma s peňaženkou, mobilom a cudzou ženou v posteli tak si zatlieskajte. Príjemný víkend :)

Komentáre

Obľúbené príspevky