Youtube je život ?

" FOTOGRAFKA " ..
Termín, ktorý dnes môžeš najviac vidieť na instagramových profiloch 12-ročných dievčat, ktoré dostali namiesto jednej výchovnej zrkadlovku, od zakomplexovaného ocinka. Následne si odfotia 2-3 selfíčka pomocou otáčacieho displeja, po prípade 100 "zrkadloviek " a v momente si menia status z " Janko <3 II.I. forever " na " profesionalna fotografka, kontakt na mňa nájdete na mojom webe ktorý ani nemám a tak isto portfolio ktore si spravim hned ako zistím ako sa dáva dole krytka z foťáku " ..
NO.. o čom je tento článok ??
Asi len toľko, že sa spamätajte. Vy, ktorý si myslíte, že byť fotografom je len o tom mať dobrý foťák a peniaze ( hlavne odkial ich zoženiem? ale fakt .. poraď mi). Málo ktorý z Vás vôbec vedia, koľko akcii alebo sedenia doma za notebookom niekoľko hodín (no vlastne vy viete ake to je že ? ), upravovania fotiek a učenia sa z vlastných chýb nás to stálo. Už teraz vidím ako ti z mojich slov krúti črevá tak ma nechaj to aspoň dopísať. Nie, nenazívam sa profi fotografkou. Chce to veľmi veľa tréningu aby som si tak začala hovoriť. Ale viem určite, že to robím 100 krát lepšie ako ktorý-koľvek z Vás, už len preto že som tomu obetovala roky. No ale nie je to o tom. 
Pointa článku dnes je úzko spätá s fotografiou.
 VIDEO
Pre mňa sú určite Video a Fotka dve najkrajšie veci na svete na zachytenie momentu. Málo kto vie spraviť video, ktoré bude obsahovo aj kvalitou dobré. Chce to totiž roky praxe. Pravá kvalita je už vzácnejšia ako drahokam. Som veľmi rada, že pri tejto zdegenerovanej generácii sa nájdu stále dobrý videograferi a ľudia ktorý ich podporia a posunú istou formou vpred. Lenže bohužiaľ sa tu nájdu ľudia ktorý sa namotali na to, že sadnúť si za kameru a rozprávať pred ňou 20 minút o hovne a svojom živote ( navzájom sa to nevylučuje ) je extrémne cool. Tým chcem povedať len toľko, že ak máš menej ako 15 rokov, dosť guráže na tie hejtové komentáre a odozvy, tak je najvyšší čas stať sa "kvalitným" youtuberom ! Načo čakáš ? Veď kameru zapnúť vieš, a ako sa nastaví clona je úplne nepodstatné, veď predsa máš automatiku. Myslím si, že video by malo byť minimálne kvalitou alebo obsahom zaujímave. Škoda že na youtube točia aj ľudia ktorý ku kamerám a celkovo ku tomuto priemyslu nemajú ani na kilometre blízko. Môj názor je takýto aj z dôvodu, že kvalitné veci nemajú takú odozvu ako nejaký kid, ktorý je polovicu video nezaostrený a točí v záchode na iphone.
Pri tejto príležitosti Vám chcem spomenúť jednu kameru a verím že niektorých z Vás ktorý sa o video zaujímajú to ocenia. ( možno aj Janko začne natáčať na takúto kameru namiesto iphonu )
NiceBoy Vega 4K je športová kamera od značky NiceBoy. Túto kameru som dostala od firmy Kamerov.cz ku spolupráci. Kameru som testovala na cestách a na akcii BikeFest a musím povedať že je super práve keď potrebujete nejakú malú prenosnú kameru alebo natočiť nejaký spot. Video z nej sa onedlho objavia na mojom instagrame takže to určite sledujte.. Niečo málo o kamere si môžete prečítať aj tu. Týmto by som celú tému o tomto uzavrela, a budem dúfať že nemenovaná firma ktorá ma pred pár dňami oslovila nech začnem točiť na youtube gamingy a vlogy si robila srandu a už sa tieto ponuky ani v zlom sne nezopakujú. Prajem Vám krásny piatok, ja sa idem baliť do Bratislavy.. aj keď asi jediné čo si vezmem je vak od Lazgy, tričká od Passion-u , nohavice bez sponzora a topánky si asi idem umyť aby ma spolu s nimi mama nevyhodila z bytu. ( jedlo a vodu samozrejme tiež nech nezdochnem niekde po ceste ..)

Komentáre

Obľúbené príspevky