ANY WHICH WAY /S/


Bicykle.

Pre veľa z Vás podstatné meno ( ak si vobec ešte pamätate tieto veci zo zakladnej.. ) .. Pre veľa ľudí slovo, pod ktorým si predstavia etapu života.. ( ježiš zas som dramatická )
Každý má v živote takéto klúčové slová .. Napr. Futbal, spev, tanec, dectvo, prvá frajerka atd atd
Chcem sa Vás spýtať, každého jedného osobne otázku, či mate nejakú prioritu.. okrem rodiny samozrejme. ( chytanie pokemonov sa nepočíta ) .. myslim, že každý z Nás ich má. ( prave si uvedomujem že trepem už veľa hluposti tak to skratim.. )
U mňa kľúčové slovo " dectvo " predstavuje spomienku na veľa vecí. No niektoré z nich mi ostalo do teraz. napriklad stále pozerám rozpávky a pijem kakao. No, ale dôvod prečo to hovorím je ten na fotkách pod týmto článkom. Moja reakcia na tieto ručne malované šálky bolo asi takato .. ,, čo ti je*e, to čo je, šak to nemohli takto spraviť .. " hned na to som sa na nich pozerala asi 15 minut a bola v úžase. Teší ma keď spoznám nových ludí, ktorý niečo tvoria a rozvíjajú sa. Pre Vás obyčajna šálka s nápisom.. Pre mňa šálka s velkým významom. Kto ma pozná vie, že som na bicykle veľmi namotaná. Strávila som pri nich už nejaký čas.. Skoro som sa rozplakala od šťastia, keď som videla túto prácu od MUGS Nikky & Nikky .. Dievčatá, veľmi vam ďakujem.. Som veľmi zaťaženǎ na spomienkove predmety či fotky. Toto je dar, dúfam že ho budete ďalej vo veľkom rozvýjať a bude Vám to šlapať, ja sa veľmi rada budem podielať na vašom posune vo všetkých smeroch a podporovať Vás. Ešte raz veľká vďaka babám za šálky na želanie ktoré si môžete objednať aj vy tu.. A tak isto ďakujem ľuďom ktorý mi ublížili a tak isto pomáhali.. Vďaka Vám viem ktorá cesta je tá správana :)..



Komentáre

Obľúbené príspevky