Junkride clothing

Ahojte :)
Znova po nejakej dobe sa Vám hlásim s novým článkom. V poslednej dobe nieje veľa času na blog, pretože som rozbiehala aj fb stránku.. ale hlavne som cestovala ( nečakané :D ) .. Počas posledných pár týždňov sa stalo veľa nových vecí.. napríklad som zlenivela ešte viac ako doteraz.. myslím, že to už nieje bezpečné.. Poznáte ten pocit keď sa ráno chcete postaviť z postele ale poviete si že Váš život aj tak nemá absolútne žiaden zmysel a znovu zaspíte ?? nie ? no .. ja celkom hej .. tak ako 90% obyvateľstva sa vyhovorím sa počasie .. ach .. ( čo to ku*va robím so svojim životom ?? .. ) No ale aby bol tento článok rovnako nezmyselný ako ostatné.. rozhodla som sa že v dnešnom poste Vám poviem niečo nové z môjho života, a čo ma posledné dni najviac potešilo. Prvé miesto určite drží to, že som konečne našla svoje miesto. Nie, nemyslím miesto v živote .. to už ani po toľko sťahovaniach nedúfam že nájdem .. a ani miesto vo vlaku.. to už je skôr neuveriteľné keď vo vlaku nesedím pri hajzloch na zemi.. myslím miesto, kde som obklopená najlepšími ludmi, tzv. druhou rodinou. Zblížila som sa so skvelými ľudmi, ktorý napredujú dopredu, a dostali sa v živote do toho bodu, kedy si nemusia nič dokazovať. Hovoria za nich skutky. Každému jednému z Vás prajem aby v sebe našiel presne to, čo som ja našla v sebe a v nich. A to že som si uvedomila, aké je dôležité dávať si ciele. Jeden z mojich cieľov bol zdokonaľovať sa vo fotografii do momentu, kedy o mňa nezakopne nejaká firma. V momente keď sa to stalo, udala som si nový cieľ, a to ten, že musím prekonávať samú seba a raz sa dostať medzi elitu. Keď sa dostanete do bodu, kedy sa vám sen alebo cieľ splní, nebudete chápať ako ste mohli prejsť tú cestu.. toľko pádov, kixov, večerných "mam to už piči " postojov či slová od najbližších že by si mal robiť niečo prospešné.. CHVALA BOHU že to netrvalo tak dlho, kým som spoznala ľudí ktorý to majú v hlave dávno vyriešne. Ich spoločnosť dosť ovplyvnila moje myslenie a ukázala mi, že na otázku "PREČO ?" nemusí byť vždy odpoveď, niekedy proste veci nemajú dôvod. Veľa krát som sa samej seba pýtala, prečo to robím, a prečo to robiť ďalej.. Keď je tu toľko ľudí ktorý mi podkopávajú kolená.. no po čase a skúsenostiach s istotou zisťujem, že byť skurvysynom sa oplatí ( ale iba ak sú aj oni ) .. V podstate článok len o prednáške do života o cieľoch a celej tej ceste hore .. Ale prečo som mala pocit že práve o tom mám napísať článok ? presne .. NEVIEM. Tieto články vznikajú spontánne.. Tento článok vlastne mal byť o nových veciach JUNKRIDU :D V podstate článok celkom súvisí .. Keď si tak uvedomíte.. Junkride je firma ktorá tu je už 6 rokov ( asi :D ) a jej začiatky boli najprv tiež o cieľoch a snoch pár ľudí.. Lenže stále sú. Nikdy neprestali posúvať svoje ciele.. Ak by si povedali že to nikam nedotiahnu, nemali by sme prosperujúcu firmu ktorej vychádzajú clothingy každú chvíľu. Nemali by sme druhú rodinu, kde ujdeš pred problémami .. alebo si len tak vyvetrať hlavu do haly v Šuranoch. Otázka znie, či máš pocit že by sa niekto z nich vzdal.. Pretože vybudovať komunitu, aj keď sa to možno nezdá, je celkom ťažké. Takže na záver, aj ja som členom tejto Junkride komunity, a mala som možnosť vidieť nové veci ako tričká a podobne. Ak chceš podporiť Junkride, určite si aspoň pozri ich ponuku :) .. Pár fotiek trička a tielka z novej kolekcie ktoré sú tak ako vždy nádherné, zo skvelého materiálu a peknou podtlačou nájdeš dole, Uričte si pozri aj iné tričká zo staršej kolekcie, sú bombové ! link na eshop tu. Prajem krásny večer.. 









nábor do JUNKRIDE ARMY nájdeš tu.. 


Najnovšie DVD od BSD " Transmission " 2016 dostaneš ako darček ku akejkoľvek objednávke od BSD .. 




A nakoniec najväčšia vďaka Junkride za podporu .. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky