Happy BIRTHDAY ALEX !

Je 0:00. To znamená že začal nový deň. Deň keď máte 24 hodín na to urobiť niečo zmyslu plné. Aj tak samozrejme budete spať do 11tej (a ja do 12tej), potom sa dogabaný, silou vlastnej vôle dostanete na záchod, na ktorom následne strávite (v lepšom prípade) pol hodinu s mobilom v ruke a budete odpisovať frajerke / frajerovi, že ste naozaj strávili včerajšiu noc v kruhu svojich najbližších a že ste ani náhodou neboli trsať na Ektora v klube. Kde sa okolo Vás točili 14 ročné (v lepšom prípade) babenky ako okolo tyče, alebo 16 ročný kluci ktorý si nakúpili vo výpredaji u číňaka snapback s nápisom " OYEB " spolu s nohavicami ktoré za sebou ťahajú 3 metre a vrecká nohavíc sú ešte niekde pri vstupnej hale. Následne keď doriešiš každodenné "weckové " rutiny, ideš naspať do postele pozerať interview s nejakým zakomplexovaným hudobníkom a z neho si píšeš hlášky na svoj instagram typu " vychovala ma ulica, ukáž svoju pravú tvár ty ko*ot ... " pod fotku na ktorej máš znovu spomínanú OYEB mikinu, rukou cez pol ksichtu a druhou si pridržiavaš nohavice (aby mu už nespadli keď ich má o 3 čísla väčšie).  NO... a tak ďalej prebieha tvoj deň, a určite bude aj tento a aj ďalší.. Ale vlastne tento článok nemal byť vôbec diss na túto generáciu.. (aj keď to tak nevyzerá, nebolo to myslené na nikoho konkrétneho) Tento článok je o mojom felákovi ktorý dnes oslavuje svoje narodeniny. 18 !. Alexko .. nenechaj sa zmiasť.. toto nie je gratulácia iba som ti chcela pripomenúť že ja som si (narozdiel od teba) na tvoje narodeniny spomenula :D to je koniec. dik. čau.
... Ale nie.. Dnes oslavuješ ( keby len dnes :D ) svoju dospelosť. Nič to v podstate neznamená, len to že si o krok bližšie k smrti.. no a keď som videla ako jazdíš .. no.. zdržíš sa komentára. Práve preto ti chcem úprimne zaželať len jednu vec. Zdravie. Obaja vieme že to potrebuješ viac ako bmx. Teraz si hovoríš že len zdravie ? nič viac mi nezaželáš ? no ale šak čo chceš ešte ? lasku ? veď máš bmx. Šťastie ? Veď si pro rider obklopený najlepšími ľuďmi ( na čele so mnou :D ). Peniaze ? no.. vlastne hej .. tie ti želám veď už nech si konečne kúpiš plejko a dáš mi pokoj.. a sebe oddych :D. Dúfam že si dnešný deň užiješ ( nečakám že ťa uvidím triezveho najbližší týždeň ) a očakávam veľký diss za tento článok, čo už. Aj tak ťa mám najradšej. Tak ešte raz Alexko, všetko naj ! :)

Komentáre

Obľúbené príspevky