TOP 3 MARCH

Marec končí no a ja som sa rozhodla, že Vám budem každý mesiac písať moje 3 TOPiky. Nebude sa to týkať len singlov. Každý mesiac napíšem pre mňa top 3 veci ktoré u mňa v daní mesiac kraľovali (nie tie ktoré vtedy vyšli). Bude sa to týkať pesničiek, albumov, filmou, aplikácii, nových miest ktoré stoja za to ich navštíviť a produktov ktoré ma oslovili najviac (topánky, oblečenie, kozmetika, videohry, knihy ... môže to byť úplne hocaký produkt).

Za marec moje topiky sú 

 pesničky  
1.) The Kooks - Naive
2.) Shawn Mendes - Stitches
3.) KYU - " SACH MAT "

 albumy 
1.) DMS - MMXV
2.) KALI - Zlý príklad
3.) Nerieš - MINIMAL

 filmy 
1.) Fak Ju Pane Profesore 2
2.) GONE
3.) In Time 

 aplikácie
1.) WISH
2.) Adobe Post
3.) Riders ( apka pre riderov )

 produkty
1.) Nike Wmns Air Huarache Run Ultra Black / White
2.) Jacket KLOTINK "roshambo "
3.) čelenka / šatka na viazanie s názvom " BLACK " od Farfalla mia

 miesta
1.) Strečno - Nezbudská lúčka, starý a nový hrad
2.) San Marino
3.) Švajčiarsko - La Gruyere ( Moleson )




Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky