PASSION /S/

PASSION Clothing 👌🏻
Tento clothing už poznám nejakú dobu. Prvý krát sa mi stalo niečo také, že som ostala očarená nejakým produktom. Ja som totiž strašne vyberavý človek. Veľmi sa mi páčila sivá mikina “ use your heart more ”. Ak máš aspoň trochu cit pre kvalitu a štýl tak sa ti táto mikina bude páčiť aspoň z polovice tak ako mne. Kreativita sa v dnešnej dobe moc necení. Viem to, ako umelci či už fotografi, grafici alebo dizajnéri sme neuznávaní tak ako by sme si to zaslúžili. Beriete roztrhané tričko ktoré stojí 60€ (a je to 5 gramov látky) ako niečo luxusne, skvelé, originálne. Ste prepnutí. Nehovorím že to nie je pekné alebo že každý kto niečo také v šatníku má je hlúpy a nevie čo je dobré. Hovorím o tom že toto pre vás je zaujímavejšie ako nejaký clothing ktorý vyrába úžasné, kreatívne a cenovo dostupné veci. Narozdiel od takého roztrhaného trička sú merche od Passion-u aj kvalitné. Passion ponúka krásne jednoduché tričká, čiapky, mikiny a šiltovky. Dovolím si povedať že sa tento clothing prebojoval ( právom ) na jeden z najlepších na Slovensku. Teším sa na ďalšie nové kolekcie, Passion-u ďakujem za spoluprácu, dúfam že bude pokračovať :) .. A vám odporúčam pozrieť si ich stránku “http://passionclothingmethod.bigcartel.com ” a objednať si také tričko alebo čapicu akú mam ja, sú svetové a bude sa Vám teraz hodiť kedže si to počasie robí čo chce :) prajem krásny deň ❤️ 
Instagram : @passionclthng
Passion - Vášeň. Možno si myslíš, že to je len slovo, no mýliš sa. Vášeň je všetko okolo teba. Predstav si svoj deň. Baví ťa to, čo robíš? Napĺňa ťa to? Tešíš sa z toho ako malé dieťa? Ak nie, tak to nemá zmysel. Lebo keď vyprchá vášeň, nič iné ti nezostane. Len znudená tvár bez nápadov, hlava bez myšlienok, telo bez duše. Ale ak robíš niečo s vášňou, bude ti patriť celý svet. To je vášeň, to je naša značka, to sme my, a to môžete byť aj vy priatelia. 




Komentáre

Obľúbené príspevky