Daniel Wellington /S/

Nedávno som dostala tieto krásne hodinky od značky Daniel Wellington. O tejto značke ste už určite niečo počuli (ak žijete v 21. storočí a máte instagram). Táto firma vyrába kvalitné a nádherné hodinky. Na výber máte 2 farby ciferníku, a to " rose gold " ktorý mám ja a " silver ". Na týchto hodinkách je skvelé (okrem dizajnu) aj to, že si viete meniť náramok ktorý sa dá dokúpiť ako príslušenstvo na stránke www.danielwellington.com/global/accessories/ ako sa hovorí, za pár drobných (pokiaľ samozrejme nie si chudobný žebrák). Ak náhodou sa rozhodneš minúť svoje životné úspory tak ti odporúčam použiť zlavový kód " petruskovie " a dostaneš 15% zľavu na hodinky. Ak sa rozhodneš kúpiť si ich, urob tak do 15.5.2016, dovtedy totiž trvá zľava. A ak chceš vedieť aký presný model mám ja tak tu je : https://www.danielwellington.com/global/classic-york-lady
Prajem krásny zvyšok dňa :)






Komentáre

Obľúbené príspevky