Trollbeads.cz /S/

Každá žena určite pozná ten pocit, keď príde večer domov, unavená, vyčerpaná a konečne zo seba môže zhodiť všetky šminky, oblečenie a hlavne podprsenku. Je to úplne skvelý pocit. Skoro rovnaký prežíva žena keď sa chystá na rande. Chce vyzerať okúzľujúco, fresh, hlavne nepôsobiť ako štetka ( ako ktorá ) a doplnky ako hodinky, náramky, náušnice, náhrdelníky a prstene nikdy nevyzerajú zle. Na takéto detaili je značka Trollbeads ako ztvorená ! Každý jeden kúsok je originál a musím povedať že tieto výrobky som si veľmi obľúbila. Nikdy som nebola na náhrdelníky a náramky. Na mojej ruke nájdete jedine bmxshop náramok. Od kedy som dostala Tento nádherný náhrdelník spolu so šperkmi, nosím ho skoro všade. Som veľmi vyberavá a mám veľmi špecifický vkus no musím znova povedať, že na stránke www.trollbeadscz.com by som nenašla jediný produkt ktorý by sa mi nepáčil. Určite odporúčam každej babe pozrieť si ich ponuky, každopádne je z čoho vyberať :) Tak isto si môžete pozrieť Trollbeads na instagrame ( @trollbeadscz ) či facebooku. Za náhrdelník veľmi Ďakujem, určite ho uvidíte ešte na kopu fotkách :*

Komentáre

Obľúbené príspevky