EPPI.SK /S/

Prichádza nám leto. Prvé letné dni sú už za nami spolu s všetkými ročnými obdobiami ktoré sa nám za posledné 2 týždne vystriedali. Dievčatá ktoré majú radi leto tak ako ja, určite sa tešíte aj na letné šaty, tielka, sukne a kratase. Ja som sa rozhodla v 17tom roku svojho života začať nosiť náhrdelníky a hodinky. S týmto mojím veľkým zvratom mi pomohla eppi. Zaslali mi nádherný náhrdelník, ktorý som si veľmi obľúbila. Kedže nemám vo zvyku spolupracovať s firmami ktoré ponúkajú produkty s ktorými niesom sama spokojná, nepropagovala by som žiadnu takúto stránku. Narozdiel od smiešnych lacných stránok ktoré ponúkajú " kvalitu " za pár eur, EPPI má naozaj kvalitné produkty. Nájdete tam aj rôzne náramky, prstene a náušnice. Kedže ku náušniciam sa asi nikdy nedokopem, vybrala som si tento krásny náhrdelník. Určite si pozrite ich ponuku, nájdete ich na stránke http://www.sperky-a-diamanty.sk/.
Eppi Ďakujem za spoluprácu, maximálnu trpezlivosť a pekný prístup. Dúfam že to nie je posledná spolupráca :)
Prajem krásny, žiarivý deň, užite si slniečko :)





Komentáre

Obľúbené príspevky