Bu Bu bu /S/



Halloween


Komerčný americký sviatok podla 60% slovenska. " načo oslavuješ také somariny, debilita,len hlupáci vyrezávajú dýne a obliekajú sa do kostýmu .." - to ti povie presne ten človek, ktorý je denno denne zavretý v práci po prípade v škole a keď príde domov, sadne si za komp a tam aj zaspí. Takýto človek už dávno stratil pohľad na veci deckými očami. Hľadá len nenávisť, stres a vyžíva sa v dissovaní ostatných ľudí. Normálny človek to nerieši, berie každú možnú zmienku o sviatku, len aby si navodil fajn atmosféru alebo voľno v škole. Potom sú tu ľudia ako som ja. A to sú tí, ktorí sa na svet pozerajú deckými očami. Nie, nemyslím detinskosť a ružové okuliare na očiach. Mám na mysli to, že sa pozeráme na všetky veci pozitívne. Ako sa hovorí, každá minca má 2 strany a tak isto aj veci, ktoré sa stanú. Uvediem príklad; Oca vyhodia z roboty a on je z toho smutný. Ja sa na to pozriem tak, že proste prišiel čas odísť z tej práce a nájsť niečo lepšie, niečo kam bude chodiť s úsmevom na tváry. To je to pozitívne.

Dobrota stále existuje vo všetkom na čo sa pozrieš. Len ju musíš hľadať a nemôžeš dopustiť, aby ti dali na oči rengenove okuliare zla, a kam sa pozrieš uvidíš len zlé veci.

Halloween je super v tom, že máme voľno, v tv dávajú rozprávky,všade naokolo je príjemná až trochu strašidelná atmosféra ( ale nemyslím videa od ytberov typu 10 dekorácii, líčení a strašidelne interaktívne videa ). Niečo je vo vzduchu.

Ale predovšetkým prečo milujem tento sviatok je ten, že sa pozastavím, a idem na hroby. Na cintorínoch mi behá mráz po chrbte. Zastavil sa tam čas. Je tam ticho. Mám toto obdobie rada, pretože si v tomto uponáhľanom svete skoro všetci nájdeme čas aspoň tento deň. Navštívime známich ktorý nás opustili. Aspoň pri nich nemyslíte na šéfa ktorý Vám denne dýcha na krk. Sviatok pokoja.

Ak sa mám vrátit späť ku tej komerčnej ale aj zábavnej časti tohto sviatku, napadá mi hlavne Halloween PARTY. Všetci si dávajú na seba rôzne masky a kostýmy. Dievčatá sa maľujú (viac ako obvykle) a siahajú aj po umelej krvy či farebných šošovkách.
Vzhľadom k tomu, že Halloween je už za dverami, tento rok som si povedala že aspoň nejaký článok zameraný na tento sviatok urobím. Tak Vám prinášam spoluprácu s happyhairshop, od ktorých mám čierne crazy šošovky. Určite Vám odporúčam Happy Hair shop už len preto, že majú skvelé ceny, rýchle dovozy a brutálne veľký výber šošoviek ( link na šošovky tu ) .. Okrem iného majú na eshope aj kozmetiku a umelú krv, ktorými viete Halloween look dotvoriť. Ja som si od nich vybrala korektor a očné tiene, s ktorými som veľmi spokojná a vytvorila som pomocou všetkých týchto vecí tento look ( vid.foto )
Happyhairshop.sk Ďakujem a Vám všetkým želám krásne sviatky :)
PS: ak by ste nakupovali na tejto stránke veci nad 20eur, máte možnosť využiť 10% zľavu - ZP1016HW 

 


Zo zákulisia :

Komentáre

Obľúbené príspevky