Pes v nudzi

Otázka " Máš rad/a zvieratá? " je pre mňa rovnaká ako " si človek ?". Nikdy som nechápala týranie ani to že po ulici behá milión psov a mačiek. Ja som veľmi citlivý človek, preto ma stále rozplače keď nejaké veci vidím na vlastné oči. Človek ktorý je schopný vyhodiť psa na ulicu sa pre mňa automaticky stava zver.

Nedávno som šla do obchodu. Za ním som si pri smetiakoch všimla starú bezdomovkyňu. Bola to romka. Hľadala okolo kontajnerov jedlo. Bolo mi jej veľmi ľúto .. ( veď viete že ja mám súcit k cigáňom ..)
Čo som si všimla potom, vo mne prebudilo nádej že tento svet nie je úplne v riti.
Malý kúsok odhodeného rožka ktorý našla, natrhala na malé kúsky. Sadla si na zem a začala naťahovať ruku k smeťiaku. Z poza koša vyliezlo malé šteniatko. Nakŕmila ho s úsmevom. Nemala nič. Nemala strechu nad hlavou, teplé jedlo, vodu, nikoho a napriek tomu sa usmievala. 

Čo tým chcem povedať ? Ľudí ktorých stretávam v MHD, na ulici či hocikde inde sa neusmievajú.. otázka je " Prečo ? " .. Veď majú strechu pod hlavou, peniaze, práce, jedlo, a bla bla bla.. myslím že odpoveď vieme všetci .. Ľudia čo majú všetko si nič nevážia .. a naopak. Bezdomovec sa o psa postará lepšie ako bohatý človek.  A vôbec tu nehovorím o štáte a Ficovi. Hovorím o veciach ktoré sú zadarmo. úsmev a láskavosť. NO V PRVOM RADE LÁSKA.

Ak by ste chceli napríklad adoptovať psíka, pozrite PES V NUDZI. Nejde o žiadne citové vydieranie čo píšem alebo o propagáciu. Tento útulok o mne ani nevie, tak snáď tu mám normálnych čitateľov, ktorý milujú zvieratá a chcú im pomáhať. Prajem krásny deň :)

Komentáre

Obľúbené príspevky