čas vs Junkride ? / Junky girl ?

Osobné vojny sám so sebou prežíva asi každý.
Rozhodnutia, ktoré Vás zmenia, správania ľudí ktoré Vás ovplyvnia, vlastné problémy ktoré Vás nútia dospieť. Koľkí z Vás by radšej svet videli cez ružové okuliare? Niektorí dospejú skôr ako by chceli. Žiaľ či našťastie ?
Petrušková je tiež len človek ktorý prežíva rozpory sama so sebou. Taktiež som nevedela čo robiť so svojím životom. Večné kktiny čo robiť a nerobiť, aký byť alebo nebyť aby boli ostatní spokojný. Po 2 rokoch vojen sama so sebou, som si uvedomila (konečne) že žiť svoj život a byť šťastný neznamená robiť veci tak aby boli spokojný ostatní. Začala som meniť svoj postoj k ľudom podľa toho ako sa ku mne oni sami správali. To sa im samozrejme nepáčilo. Ale čo už, mne to nevadí.

Večné drby o tom, že bicykle fotím kvôli peniazom a že pre scénu nerobím nič .. ( ani náhodou ste si nemohli pripustiť, že to robím pre to že chcem, pretože Váš názor musel byť vždy ten správny.. hah)

"Každý človek má svoje vlastné hovná".
Veta, ktorou sa poslednú dobu začínam "riadiť". Myslím, viem že každý má dosť vlastných problémov, pre to je úplne sebecké zdieľať svoje problémy s iními ľuďmi. Radšej odlož mobil keď si vonku s kamarátmi a smejte sa spolu. ( Ale samozrejme že plač je na depresie najlepší a ja tu trepem len dva cez tri.. veď vlastne ani netuším o čom hovorím, že? )

Samozrejme že aj ja som si zažila pocit bezvýznamnosti. Tiež mi nebolo v živote všetko jedno keď som prežívala straty a bolesť. Zažívala som si tie depresie ktoré sa striedali s ešte väčšími depresiami. JEBALO MI. Dnes to už mám v hlave vyriešené. Nezaoberám sa otázkami " Prečo ? ", " čo keby ? " a pobobnými nepodstatnými kktinami. Popravde mi dosť pomohol JUNK RIDE. Pár z Vás na mňa rado pičuje, dissuje a ohovára jedna radosť. Úprimne? Smejem sa aj keď to píšem.
Niekedy som to veľmi riešila, čo si kto o mne myslí, hovorí a ako sa ku mne chová. Lenže ... TOTO mám v sebe dávno vyriešené. Ľudia čo ma súdia len prostredníctvom ohováračiek iních, sú pre mňa len vzduch. Hovná bez vlastného názoru.
 Neopodstatnené drby o tom že mi jebe keď likujem fotky ľudom na instagrame sú pre mňa jebnuté a smejem sa im. Podľa môjho sú to ľudia čo nič sami nedokázali a riešia si takto komplexy. Veď dohúliť sa alebo opiť je určite lepšie ako si ísť za svojim. 

Chcem sa s Vami podeliť o nepríjemnú skúsenosť. Pár dní dozadu som ochorela. Mňa doma nezdrží nič, len choroba. Po pár dňoch som bola taj znudená že som si pustila YouTube. Odpadla som keď som videla v trendoch video českej vlogerky, ktorá natočila 10 minútové video o tom, že jej zablokovali instagram a že je z toho v piči neskutočne a nevie čo bude robiť. Pochopím keď je jeden človek takto v piči ale nepochopím keď to sleduje 300K ľudí. Nevadí. Svet je v piči. Ale netrápia ma, sú to len ľudia v riti z vlastného života. Sedia doma na riti a žijú život niekoho iného, pretože sa cítia bezcenný. Z toho potom vznikajú negatívny ľudia, neproduktívny pre spoločnosť, plný závisti a nenávisti. Deti učia deti o živote, vlogujú, hejtujú, všetci všetkých riešia a nikto si neupratuje vlastné hovná z rohožky. 

Moja sestra je pre mňa všetkým, aj keď ju vidím pár krát za rok. Má 7 rokov a mala možnosť dostať tú istú výchovu, ktorú mám ja. Ďakujem Bohu za to, že keď som za ňou bola naposledy, chcela hračky nie zlatý button. A hádajte čo ? Netuší, čo je youtuber. Dúfam že niečo v jej procese dospievania nedojebeme a nestane sa z nej youtuberka alebo niekoho HOE.

Nemyslím si že môj názor na youtuberov je jediný správny. Ale tiež si nemyslím, že život je o tom žiť život niekoho iného prostredníctvom internetu. 

Pýtaš sa čo má názov článku " osobný súboj s Junkom ? " s týmto všetkým ? TO že ja som obetovala všetok svoj voľný čas tomu čo milujem a nesedím doma za pc a nepozerám tutorial ako sa vyhrabať z vlastných hovien. Nie je to o peniazoch, nikdy nebolo. Je to iba o tebe a motivácii. 

Je načase si uvedomiť že závisť, ohováranie a nenávisť sú rýchlou cestou do riti. (citujem dms) " a od piče po riť nie je až taká diaľka .."

A prečo sa tu stále oháňam Junkom ? Lebo mne osobne, uvedomiť si všetky tieto veci a rozvíjať sa pomáha práve on. Začala som byť šťastná a pozitívna. Som si totiž istá, že aj napriek tomu že do toho dávam všetok svoj voľný čas a námahu, je to jedna z najlepších veci ktoré ma mohli stretnúť. Osobný súboj medzi časom a Junkride je pre mňa ukončený :)

Komentáre

Obľúbené príspevky