Denník z ciest 2

Cestovanie je pre mňa droga. Radšej ako pitie alkoholu a fajčenie si sadnem do vlaku ( najradšej do rýchliku pretože v osobákoch je veľká šanca že skôr vypadne okno a dvere z vlaku ako sa dostanem do cieľa.. ) pustím si hudbu a pozorujem okolie.. Áno, zo začiatku to tak bolo .. prvý rok to bola moja rutina. Teraz, keď som prestúpila na školu do Trenčína, pár mesiacov som cestovala každý víkend z intráku do Košíc. Čo značí 10 hodín vo vlaku za víkend. Stalo sa to pravidlom a pocit relaxu sa vytrácal. Vyzeralo to asi tak, že som nastúpila v piatok poobede do vlaku ( všetci dobre vieme ako vyzerá rýchlik piatok poobede .. ) úplne zničená, chvíľu som sa snažila zaspať a potom som len pozerala celé hodiny do mobilu. Nevnímala som.. ani ľudí, ani prírodu. Proste nič. Iba závislosť na sociálnych siatiach. (áno áno teraz si povieš že aká som závisláčka a neviem čo ešte, ako keby si ty teraz v tomto momente nečumel do mobilu, počítaču a podobných technológii. ) .. Po 2 mesiacoch na internáte, som opustila toto cestovanie a presťahovala som sa do Trenčianskych Teplíc. Áno, rázna zmena. Už je to mesiac čo som tu a čo som necestovala, a musím povedať, že mi to riadne chýba.. Už sa nemôžem dočkať, kedy začnú akcie a budeme cestovať celé leto, oddychovať, vnímať...


Komentáre

Obľúbené príspevky