HOE



Konečne.

Konečne som po týždni zas doma. V pondelok som totiž odišla na kurz z ktorého som sa vrátila úplne dogabaná, smutná a maximálne znechutená. Určite to nemalo nič z kurzom, pretože týždeň v prírode bol skvelý, trocha si oddýchnuť od práce, školy a bežných povinností ako napr venčenie psa či umývanie riadu (áno mami, hneď ako to dopíšem idem poupratovať). Tieto pocity sa vo mne zjavili cestou domov. Keď som vystúpila z autobusu, čakala som na zastávke na ďalší spoj do Teplíc. A PRIŠLO TO. nie, nedostala som " měsíčky " .. Uvidela som niečo čo ma znechutilo. Bandu 12-14 ročných chalanov s cigou v ruke a v druhej ruke mali iphone, ktorými si robili selfie. Pomocná "faded" ruka na fotke samozrejme nechýbala, tak isto ako ani štetec na hlave. To by som predýchala, veď som si aj povedala že sa nad to treba povzniesť, že z toho vyrastú.. No dlho to netrvalo a tlak mi vyskočil až do hrdla. Za nimi prišli 2 baby, ktoré mali max 14 rokov, výrazné rúže na ústach, prefarbené vlasy na žltú slamu a obe boli oblečené ako posledné ku*vy ( s prepáčením ).. Zabilo ma to, keď jeden z chalanov začal na jednu babu vykrikovať že " that is my hoe " .. vôbec by som sa vlastne nedivila keby ani nevedel čo slovo " hoe " znamená. No veď v podstate aj to mi je úplne jedno, že ako celá táto " crew ktorú vychovala ulica " vyzerala ,. no, možno mali dobré srdiečka a chodia sa modliť do kostola, nikdy nevíš. Keď som nastúpila do autobusu, rozmýšľala som nad tým, že budem mať 18 rokov a že niekedy sa aj sa správam tak, že by mi to nemalo byť 15. A v tom to prišlo znova. Uvedomenie, že raz tu budú vyrastať aj moje deti a budem sa modliť aby som nedo*ebala niečo v procese výchovy. Niekedy rozmýšľam čo tak strašne ovplyvnilo túto dobu, že väčšina dievčat sa nespráva ako dáma ale ako Cyruska. Budem dúfať že moja dcéra nebude nikdy nikoho " hoe ", fakt sa modlím aby prišla vlna ktorá toto všetko hnusné, cynické a extrémne falošné zahubí.


Komentáre

Obľúbené príspevky