KERE /S/

Ako väčšina z Vás vie, už pár mesiacov bývam na západe.. (určite to viete, pretože som bombardovala sociálne siete svojimi psychickými a fyzickými útrapami z cestovania a intráku.. ) .. Presťahovala som sa pred pár týždňami z malej internátnej izby. ( nie, nesťažujem sa, viem že takto žije 70% študentov, ale 1x1m mi ku životu nejako fakt nestačil .. myslím že aj Harry Potter mal pod schodmi viac viac súkromia .. a určite aj miesta :D ) 
Nasťahovala som sa do bytu v T, Tepliciach. Je to tu skvelé, no miestami to je trochu cez .. hlavne keď ma o 4 ráno zobudia susedové kozy.. ( bývam v byte :D ).
No, ale aby som sa zas nerozpisovala.. ( ani Vám a ani mne sa to potom nechce znova čítať ) 
Odišla som z Košíc. Bolo to asi najväčšie rozhodnutie aké som kedy urobila .. Ale neľutujem. Nieže by boli Košice zlé.. veď sú tam skvelý ľudia, ( a tá menšina ktorá je väčšia ako väčšina ) ale chcela som zmenu .. áno, po čase si uvedomujem že som si radšej mohla iba vymeniť farby steny v izbe a nemusela som sa stahovať 350 km od Košíc.. ale tak čo už.. Lenže to že som odišla neznamená že sa nebudem pokladať za Košičanku, alebo že zanevriem nad týmto krásnym mestom..osud je osud a pár týždňov po odchode som sa skontaktovala s KERE. Kto neviete, Kere ( Košice Represent ) je lokálna streetwearová značka oblečenia, s najlepšou kvalitou ( mám ju otestovanú ! ). Práve preto, že mi chodili dosť otázky či som jedna z tých ktorá odíde z východu na západ a v momente zabudne odkiaľ je, odpoveď je NIE. Nezabudnem .. už len preto že moji kamaráti mi dávajú dosť viditeľne najavo že som stále tá (NE)Romáčka z východu. Práve kvôli tomu som, som sa rozhodla spolupracovať s KERE. Predsa len.. Domov je len jeden :) 
Ak si budete chcieť aj vy kúpiť alebo pozrieť tieto skvelé mikiny a rôzne iné veci, navštívte ich stránku . alebo instagram. KERE krásne ďakujem za pripomenutie že stále ostanem " tou z východu " :D a prajem Vám veľa úspechov :) 



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky