Farfalla Mia /S/

Ahojte baby:) Dnes Vám chcem predstaviť túto skvelú značku Farfalla Mia. Pred nedávnom som ju objavila a určite sa k nej chcem vyjadriť. Už dávnejšie boli otázky či som platená za reklamu a či propagujem značky, s ktorými nie som spokojná, alebo som ich ani nevyskúšala. NIE. toto naozaj nerobím. Môžem si nechávať platiť od oveľa väčších firiem. No nerobím to. Spolupracujem s firmami, ktoré sú samé o sebe niečím iné ako ostatné. Nikdy by som nepropagovala niečo, čo by sa mi nepáčilo alebo by v realite nebolo také dobré, ako to vychvaľujem. Takže takéto otázky môžete hodiť pokojne za hlavu. Pri tejto príležitosti chcem upriamiť pozornosť na firmu, ktorá vyrába originálne, kvalitné a ručne vypracované výrobky. V prvom rade sú to najkrajšie a najoriginálnejšie čelenky a šatky do vlasov, aké som kedy mala možnosť vidieť. Tak isto tam nájdete aj nejaké prívesky a kabelky, no v prvom rade to sú tieto krásne šatky a čelenky. Tieto čelenky sa okrem kvalitou a originalitou líšia od iních aj cenou. Myslím si, že za túto cenu môžeme byť šťastný, že existujú takéto skvelé doplnky. Na výber majú omnoho viac ako vidíte na fotkách tak neváhaj a pozri si ich stránku po prípade instgaram @pebika.
FM pekne Ďakujem za oživenie môjho outfitu na letné dni a Vám prajem krásny víkend <3











Komentáre

Obľúbené príspevky